Gå til innhold

Gaaaaahh!! Er så lei av å være gravid!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan tiden i det hele tatt gå noe senere?? Jeg er sååå lei :P

klage, klage, klage...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå det er jo sååå nydelig å gå gravid!!! prøv heller å nyt det. synes d er skrekkelig å tenke på at dette mest sannsynlig er siste gang for meg :(

Skrevet

Akkurat nå koser jeg meg veldig som gravid! Men i uke 21 (bim 22) er jeg nok kanskje i den letteste perioden av hele svangerskapet... Hvis man er skikkelig dårlig og/eller har mye vondt, skjønner jeg godt at man bare ønsker at svangerskapet var vel overstått!

Skrevet

Er i 22 jeg og har egentlig ikke så mye plager og sånn, men jeg er bare så dritt lei... Lei av å ikke ha min egen kropp og gå rundt og føle meg BØGGLY. Og enda har jeg laaant tid igjen, så mon tro hvordan dette skal gå..

Veldig godt å høre at andre kan kose seg da :)

Skrevet

Helt enig med deg!!!!;)Er heldigvis snart over i 3 trimester nå,men har vært lei lenge...;)Bruker å si at jeg godt kunne hatt 4-5 barn,hadde jeg bare sluppet å bære dem fram selv;)Dette blir 2 og siste gang,føde gjør jeg faktisk med glede,det er jo en fantastisk opplevelse,men å gå gravid er ikke noe for meg...Må da være lov å si det...??:)

Skrevet

Så bra det ikke bare er meg!! Jeg har slitt med ekstrem svangerskapskvalme, så ingen bra start for meg. Alle har sakt at man skal glede seg for dette er en fantastisk tid. Syns det bare er slitsomt jeg da :( Stor mage, ikke klarer jeg å sove på magen lenger heller. huff....håper detta endrer seg.....er bare i uke 18, leeeeeeeeenge igjen....

Skrevet

eg mista tvillingane mine ved forje svangerskap, i veke 23-25, so tenk dokke om at ein skal vere takknemleg for kvar veke babyen er i magen, plutselig kan svangerskape bli avbrutt og da skal eg loooove dokke at dokke ville gjort masse for å fått det tilbake uansett plager osv..

Er sjølv i uke 22 no og eg nyyyter kvar dag eg kan få bære babyen min trygt i magen:)

So jenter, vær glad vi er gravide...sikkert mangen som ville ha bytta me dokke...

klem

Skrevet

Uff så utrolig trist å høre om tvillingene dine bezzy!! :'(

jeg er en av de som er lei av å gå gravid, (nå åpner jeg julegaver i smug på lillejuleaften fordi jeg ikke klarer å vente) så sier seg at 9mnd er leeeenge å vente, men er selvfølgelig glad for hver uke han er der inne altså, nei nå fikk jeg faktisk litt dårlig samvittighet for å tenke sånn...

Skrevet

Veldig trist å høre att du mistet i forrige svangerskap,har selv hatt en spontanabort som jeg sleit lenge med...Føler med deg og håper du har det bedre nå!!!!!!Er selfølgelig helt enig med deg,vil absolutt ikke føde før tiden,er også glad for hver uke babyen vår får være i magen!!!:)Men jeg er LEI av å være gravid ja,gidder ikke lyve å si noe annet!!Kan være godt for andre å høre at man ikke er alene,alle disse "små"plagene skulle jeg godt ha vært foruten..!!Men klart det er verdt det-jeg hvet hav jeg får igjenn for det!!!!Men er godt å kune "klage" litt og,og vite at man ikke er alene....;)KLEM!!!!:)

Skrevet

Enig med prøveigjen.

Utrolig trist å høre om de som har mistet og jeg er helt enig at hadde det skjedd noe med mine bebis så hadde jeg lengtet tilbake til å føle meg som en gravid hval... Men, jeg syns det er kjipt å gå gravid og ønsker at tiden gikk litt fortere for det ;)

Veldig glad for å høre at jeg ikke er alene om å føle det sånn. Men jeg er overlykkelig for at jeg har en liten på vei :o) Må jo bare holde ut de siste 4 mnd.....

KLEM

Skrevet

da er vi 2 ...er det selv ....skal jo si det at jeg ikke har synes det å være gravid er så festlig heller...selv om jeg ikke har hatt noen plager og allt er bra ...liker bare ikke være gravid ...

Skrevet

Jeg syntes heller ikke det er noe flott å være gravid. De første tre mnd var heeeelt jævlig...er en aktiv person til vanlig og plutselig skikkeli omstilling. Hadde to mnd der alt var bra og jeg fikk trent en del og magen ikke var sååå stor. Så er det nå igjen da...bekkenløsning slik at jeg nesten ikke klarer å gå. Våkner om natten av at jeg har vondt. Vil bare bli ferdig nå, men må smøre meg med tålmodighet...er jo faktisk 3 mnd igjen ca..OMG!!!

Det som er posistivt og koselig er å kjenne liv og at lille jenta mi beveger seg godt inni der. Ville ikke vært foruten det nei... :0)

Lykke til alle sammen

Skrevet

Trist å høre om tvillingene dine bezzy! :(

Jeg mistet gutten min i uke 23, og jeg synes dette går litt sakte...Tror svangerskapet føles så lege ut siden jeg gikk i 23 uker med forrige, og så nesten rett på et nytt svangerskap.

Det føles jo litt som å legge på 23 uker på de allerede 40 da synes nå jeg.

Jeg gleder meg selvfølgelig for hver dag som går, :) men føler på en måte at det kommer til å gå fortere når jeg kommer meg til uke 23 igjen, for nå har jeg jo gått de første 16 ukene to ganger etter hverandre! Uff.

Det er jo de som er de verste også, ikke sant?

Så er jeg jo litt engstelig nå disse ukene fremover. Føler at kneika er der jeg mistet sist, og at det bare kommer til å være fint etter det :)

Da skal jeg virkelig nyte å gå gravid, etter engstelsen har lagt seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...