Loddengaard Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 I dag har jeg hatt min siste arbeidsdag. Jeg går ut i permisjon i morgen. Det skal blir godt. Nå kan nedtellingen begynne. Hvor mange av oss kan si at vi har gått gjennom svangeskapet uten en eneste sykemelding? Jeg har vært heldig og hatt et knirkefritt svangerskap, og er ganske stolt av meg selv som ikke har tatt ut en eneste sykemelding. Til tross for fastlegen som har tilbudt meg det gjentatte ganger.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Uten sykmelding og still going strong... jeg har to egenmeldingsdager da - men det vil jeg vel kalle normalt over en flere måneders lang periode. Men rett skal være rett - jeg jobber ikke fulltid og begynte faktisk ikke i jobben før jeg var omtrent halvgått. Men jeg tar det igjen nå på slutten, for i mangel på permisjonsrett jobber jeg til jeg havner på føden - eller senest til neste fredag, under to uker unna termin ...går til jobb gjør jeg og *stolt* (selv om det bare er en kilometer eller så)
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 det er bra... er jo ingen sykdom å være gravid... flere hadde nok jobbet helt ut om det var mulig, men ikke alle er så heldige.... kjempe fint for de som er det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå