Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 er ikke bare det noe så vanvittig godt?? Sitter og skal nyte en stor stor skål nå. Med norske jordbær og de luktet utrolig godt så håper de smaker like godt:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, samboern min er på tur på butikken for å kjøpe det, pga deg!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Godt vi har de mannfolkene til å springe for oss.. Vi bor bare ett halt minutt fra Spar som er oppe til 22. Så min mann må ofte springe ned dit om kveldene og kjøpe kveldskos:)
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 norske jordbær???!!! *sikle* hvor har du fatt tak i det? det er vel fra drivhus da?
Herkules Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Norske bær her også NAM mmmmmm de er de beste Gleder meg til masse jordbæri sommer
Honningen Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Etter jeg ble gravid tåler jeg ikke vaniljesaus(får diare)...uææææ!!! Feigt!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 Hadde norske jordbær på Spar idag her i byen iallefall:) De var skikkelig gode også. Og lukten gav meg skikkelig sommer følelse. Er nok driv hus ja, men de luktet uansett mye mer jordbær enn de utenlandske som sto rett ved siden av.. De utenlandske så mye bedre ut, da de var lyse og fine, de norske mer mørke og med litt "dunker", men så tenker jeg som så at det er mindre estoffer eller sprøyte greier i de..
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 hehe, slemme dere er, frister meg sånn!! jeg har ingen sambo hjemme nå som kan piskes ut for å kjøpe... noen som har kjøpt norske jordbær i trondheim? spørs om jeg må ut å kjøpe i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå