schubidu Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei! I morgen skal jeg kjøre Trondheim - Oslo og kom til å tenke på at jeg skulle hatt et sånn bilbelte for gravide (jeg kjører ikke bil til vanlig). Noen som vet hvor jeg kan få tak et sånt et i Trondheimstraktene i morgen tidlig?
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 det får du kjøpt på NAF-butikken på Sluppen mulig de har de også på Reflex og Barnas Hus, men vi kjøpte mitt på NAF-butikken. det er litt billigere hvis du er NAF-medlem spør gjerne dem om hjelp til å montere, det var sambo som fiksa det til meg.
schubidu Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk! Da blir det en tur innom der i morgen tidlig!
Mrs. Bouquet Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hart du skinnseter anbefaler jeg det ikke! Det er skikkelig ubehagelig der det ligger å sklir rundt i setet og presser en viss plass.
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 mulig du har montert det litt for stramt? skal jo ikke presse en viss plass
Mrs. Bouquet Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Nei, det er fordi skinnesetene er glatte og det sklir bakover uansett om det er montert fast eller løst.
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 det var jo dumt, da. funker bra på tekstilseter i hvertfall
Mrs. Bouquet Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jepp, har ikke brukt det denne gangen. Men sist hadde jeg tekstilseter i min bil det gikk helt fint. Men i familiebilen skinnseter, så det var slik jeg fikk erfare det. Sist hadde jeg stor tro på at det skulle være hensiktsmessig med tanke på sikkerheten også, så jeg lidde meg gjennom 7 timers kjøretur med dritten på i bilen med skinnseter.
Førstegangsmamma82 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 De har gravidbelte på tilbud på Barnas Hus nå! Finnes på Lade Arena-senteret på Lade, og på Tiller også, tror jeg. 299 kroner.
mamarama og lille banan Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 det er billigere enn på naf, HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå