Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I morgen skal jeg kjøre Trondheim - Oslo og kom til å tenke på at jeg skulle hatt et sånn bilbelte for gravide (jeg kjører ikke bil til vanlig). Noen som vet hvor jeg kan få tak et sånt et i Trondheimstraktene i morgen tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det får du kjøpt på NAF-butikken på Sluppen :) mulig de har de også på Reflex og Barnas Hus, men vi kjøpte mitt på NAF-butikken. det er litt billigere hvis du er NAF-medlem :) spør gjerne dem om hjelp til å montere, det var sambo som fiksa det til meg.

Skrevet

Tusen takk! Da blir det en tur innom der i morgen tidlig!

Skrevet

Hart du skinnseter anbefaler jeg det ikke! Det er skikkelig ubehagelig der det ligger å sklir rundt i setet og presser en viss plass.

Skrevet

mulig du har montert det litt for stramt? skal jo ikke presse en viss plass :)

Skrevet

Nei, det er fordi skinnesetene er glatte og det sklir bakover uansett om det er montert fast eller løst.

Skrevet

det var jo dumt, da.

funker bra på tekstilseter i hvertfall :)

Skrevet

Jepp, har ikke brukt det denne gangen. Men sist hadde jeg tekstilseter i min bil det gikk helt fint. Men i familiebilen skinnseter, så det var slik jeg fikk erfare det. Sist hadde jeg stor tro på at det skulle være hensiktsmessig med tanke på sikkerheten også, så jeg lidde meg gjennom 7 timers kjøretur med dritten på i bilen med skinnseter.

Skrevet

De har gravidbelte på tilbud på Barnas Hus nå! Finnes på Lade Arena-senteret på Lade, og på Tiller også, tror jeg. 299 kroner.

Skrevet

det er billigere enn på naf, HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...