KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Vel... Jeg er kjempe glad og stolt om dagene fordi sønnen vår på snart 9 mnd gjør nye ting hver dag nå.. Nå ål\krabber han seg i full fart overalt..Fremover,bakover,sidelengs,rundt you name it. Han har også fått sin første tann som vi er kjeeempe glade for, siden han har vært plaget med den så lenge. Han er jo såå stolt over tanna si. Jeg har en veninne som har ett barn som er litt yngre enn min. Hun fikk tenner mye før gutten vår. Den dagen gutten vår fikk sin første tann (6.6-08) skrev jeg det i nicket mitt på msn å var jo såå lykkelig:-) Da kom såklart hu med en komentar om at "Hehe endelig fikk han også tann.. "pip" har hatt tenner i flere mnd nå." Javel tenkte jeg.. Så skrev jeg i nicket mitt idag at gutten vår nesten krabber, å jeg er såååå stolt!:-) Såklart kommer hu med en komentar om at: Endelig er "pip" mye lenger forran Felix!:-) hun har krabbet og hatt tenner i flere mnd nå. Så reiser hun seg opp!!" Åh.. Teit av meg å bry meg om det, men syns bare det er så kjipt at hun hele tiden skal presisere at gutten vår er sen eller hva søren hu prøver å få frem?! Han er også 5 uker prematur, så vi syns faktisk ikke han er sent ute i det hele tatt! Han sier til å med mamma og pappa, noe vi syns er såå stas:-) Det kunne såklart hennes barn også da.. Hehehe... Nei uff..:-)
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Så om du forteller hva ditt barn kan så kan ikke hun fortelle det om hennes barn gjør det samme?
Turid Laila Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jenter er vel kjappere ute enn gutter? Gutten min er 11,5 mnd og har nettopp lært seg å krabbe ordentlig. Sier bare mamma når han sutrer, men har lært seg takk takk og tittei da Høflig liten mann! Reise seg opp har han vel nettopp begynt med også. Så treg er vel ikke gutten din...?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Hehe er ikke det!! Hun har jo fortalt det flere ganger før å jeg gratulerer osv. Men når det er gutten min som gjøre noe nytt, kan hun ikke glede seg litt på mine vegne engang..! Nesten som om hu ser på det som en konkuranse..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Skjønner litt hva du mener, Kristine og Felix (husker ikke nicket heeeelt... ). Det er vel kanskje noe med måten det sies på... Hvis det hele tiden skal presiseres at hennes unge er tidligere ute med ALT så hadde jeg også blitt litt lei... Men man kan jo ikke akkurat bestemme hva andre skal si tilbake på msn-kommentarene;) Hun mener jo sikkert ikke noe med det! Er nok like stolt av sin lille som det du er av din:) Men, ja, jeg skjønner at det er irriterende;)
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Okay, så det er vel egentlig måten hun sier det på da? Hun mener sikkert ikke noe vondt med det. Og du burde ikke bli sår av den grunn. Hvis det er viktig for deg at gutten din også er tidlig ute med noe så kan du trøste deg med at han sikkert kommer til å være tidligere ute med det finmotoriske eller språket i forhold til din venninnes datter.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 Hehe uff:-) Som sagt, teit av meg å irritere meg over det, men har vært sånn hele veien.. Til å med når vi var gravide. Hehe.. Så ja, er vell litt lei!! Å som du sier HockeyMamma, han er jo ikke sent ute.. Bare føler hu skal få det til å virke sånn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå