2prinsesserogbim Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 den andre var begynt å bli lang syns jeg.. noen som allerede er på symptomjakt? hvilken symptomer.? jeg har bare følelse på at denne pp har det klaffet, men vet ikke da=( tar sikkert feil. jeg har bare symptomer som er lik som pms, men det er vel kanskje litt tidlig enda. men jeg har faktisk luktesans, hoho men det har jeg desverre tatt feil på før=(
fru H Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Den andre begynte å bli litt lang ja. Jeg hadde så trua litt tidligere iuka, men nå er håpet litt borte. Fikk svak utslag på billigstrimmel el den 28mai, hadde sex annenhverdag frem til 1juni. Har alikevel testet el som har vært blendahvite. Var jo ikke sikker på om jeg kunne ha el så tidlig etter mensslutt. Har ikke hatt sex siden 1.juni siden gubben har vært borte, så hvis disse billigstrimlene ikke er helt stabile så har vi kanskje bommet helt på el. Dritt er et godt ord for å beskrive hvordan jeg føler det nå!! Men håper vel innerst inne at det faktisk har klaffet.
2prinsesserogbim Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 jeg testa positivt på el fredag og da hadde jeg el 24 eller 48 timer etter, så iallfall i helga hadde jeg el=) vi hadde masse sex så håper på klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå