Gå til innhold

Har noen sett en kjole som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har noen sett en kjole jeg kan bruke som forlover i et bryllup. Er SÅ vanskelig. Bryllupet er ganske "galla". Dvs de fleste skal ha gallakjoler. Og jeg er gravid i uke 28-29 når bryllupet står.

Den bør jo være fotsi. Og ikke hvit, svart eller rød. (etter gode gamle tradisjoner)

Trenger sårt hjelp!!! Klarer ikke finne en kjole. Og nå er det 2 uker igjen.

Som om ikke det er vanskelig nok å finne kjole i utganspunktet, så må man være gravid forlover i tillegg!! hehe...

Bor ikke langt fra Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg såg den i sted, men den har levering på 14 arb. dager!! Så den rekker ikke frem til 28. :(

Skrevet

Jo den var nydelig!!!!!!!!!

Veldig min smak, men synes den er litt for hvit... når jeg skal stå med bruden liksom. Og 2500kr er kansje litt dyrt. :(

Skrevet

Det var lekre kjoler! Den rosa hadde passa bra da, men enig at 2500,- er mye for en gravidkjole. Samtidig kan du jo selge den igjen rett etterpå? Legge den ut på gravidforum eller finn, det er alltid gravide som leter etter penkjoler.

Du kan jo se om de har noe på krappe.no, bittens.no eller denkulemage.no

Skrevet

Du kan jo også ringe vareshop.no og høre om de kan klare å levere kjolen raskere?

Skrevet

Ja, det har du jo rett i. Jeg kan jo selge den. Men får vel sikkert bare 1500 for den da. Så da har jeg brukt 1000,- kr på en kjole for en kveld. Hehe, herregud så vanskelig. Det der er jo drømmekjolen. Kansje jeg bare skal drite i det og kjøpe den. . . ? 3-5 dager levering? Det hørtes veldig flott ut :)

Kan jo ringe vareshop ja, men nå ble liksom ikke den kjolen så fin alikevel, når jeg har sett en annen som er finere... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...