Gå til innhold

huff...synes det er litt trist ..=(


Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg ikke har noen bilder fra jeg var baby..=( sitter her å titter på babybildene av snuppa og skal fremkalle de 1.bildene av lillemann! skulle så gjerne har sett babybildene mine ved siden av å se hvem de likna på osv..=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke høre med hele familien om det er noen som har babybilder av deg? tanter, onkler eller andre slektninger?

Kan hende det dukker opp noen:)

Skrevet

Har du ikke?? så trist :( Men NOEN må vel ha noen babybilder av deg eller?

Skrevet

jeg vet at pappa har, men tidligere når jeg har spurt sier han at han ikke vil ødlegge albumenne med å ta ut bilder..=(

 

mamma er død, og hadde ikke noen når vi gikk gjennom leiligheten etter dødsfallet..

og verken tante eller farmor har..=(

Skrevet

 

Lån albumene og scann inn hele sidene, så har du iallefall det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...