balsam Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 at jeg ikke har noen bilder fra jeg var baby..=( sitter her å titter på babybildene av snuppa og skal fremkalle de 1.bildene av lillemann! skulle så gjerne har sett babybildene mine ved siden av å se hvem de likna på osv..=(
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Kan du ikke høre med hele familien om det er noen som har babybilder av deg? tanter, onkler eller andre slektninger? Kan hende det dukker opp noen:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Har du ikke?? så trist Men NOEN må vel ha noen babybilder av deg eller?
balsam Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 jeg vet at pappa har, men tidligere når jeg har spurt sier han at han ikke vil ødlegge albumenne med å ta ut bilder..=( mamma er død, og hadde ikke noen når vi gikk gjennom leiligheten etter dødsfallet.. og verken tante eller farmor har..=(
Helene <3 Sarah Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Lån albumene og scann inn hele sidene, så har du iallefall det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå