cecan24 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei Jeg lurer på en ting ang babyklær. Disse heldraktene er det kun pyjamser eller er det klær babyen kan bruke hele dagen? Gjelder spes de uten føtter. F.eks denne http://www.muffeladen.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=747&category_id=99&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=3 håper ikke denne linke er altfor lang. Men dere kloke damer skjønner sikkert hva jeg mener uten en link også ;-) Takker for alle svar.
noggie Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Heldrakter fås både som pysj og som vanlig dagtøy. Må nesten se an drakta. Vi har en beige/ hvit og en "baseballdrakt" som er til dagtid for å si det sånn.
*Roxy* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Det er dagtøy! Det er jo veldig varierende kvalitet da. Hvis de er litt sånn ribbestrikket og blir utvasket og mister fasongen kan det jo se ut som man har på nattøy. Men de i god bomullskvalitet med "hold" i stoffet fra f.eks Molo, Katvig, Gaia & Ko, Mala, Hugin & Mugin, Hollys osv. holder seg veldig fine. Det er jo så mange superkule farger og mønstre. Jeg (eller datteren min, da) bruker det masse. Skikkelig praktisk! Alt sitter der det skal, ikke noe som sklir opp eller ned eller er ubehagelig å ligge på. Lett å skifte bleie, bare å kneppe opp bena.
ChellBell - har født! Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Det så veldig ut som en pysjamas syns jeg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå