Gå til innhold

Jeg har født!!


MiaTherese#HAR FØDT#

Anbefalte innlegg

junior kom i turbo fart mandag 9 juni kl 23.45...

 

skulle egentlig bare på pre kontroll men ble lagt inn med veldig høyt blodtrykk.... overlegen strippa meg kl 16.00. og 19.00 kom noen små rier...

kl 21.45 ble jeg kjørt inn på på fødestua, med 4 cm åpning, kl 22.15 var den 7 cm og 23.00 var den 10 cm... kl 23.45 kom junior 2645gram og 47 cm lang.... akkurat en måned før termin....

det går bra med oss alle.... mor fikk litt hard medfart under fødsel og brista halebenet, og junior måtte tas med tang pga litt stanging og plutselig lav fosterlyd... så mor ble klippt litt og fikk noen pyntesting.... men ellers er vi glade og fornøyde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER så mye med gutten deres ;) Gud som jeg misunner deg... skulle så inndeling ønske det var meg...

Ble du satt igang ? eller hva fant de ut på kontroll ? Jeg har selv vært på pre kontroll idag, men ble ikke tatt på alvor i det hele tatt så jeg er SKIKKELIG skuffa.. Ikke noe som er værre enn når man ikke blir trodd... han stygge legen gadd ikke engang lese helsekortet eller brevet. (hadde med brev fra fastlegen som hadde skrevet en del om situasjonen.)

Sånn er livet. Hvordan er formen din nå etter fødsel da ? Høres fryktelig vondt ut med brist i halebein og klippinga...huff!! Håper alt er bare bra og at dere STORKOSER dere med gutten deres. GRATULERER IGJEN ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på kontroll fant de ut at jeg hadde fått tilbake svangerskapsforgiftningen som jeg har hatt tilløp til siden uke 30... så da ble overlegen koblet inn og hu ville sjekke modninga, og da fant hun ut at det var veldig modent, så hun strippet som de sier og de satte fart på sakene.....

Vi er fortsatt på fødeavdelinga pga formen min og ikke minst pga junior... formen min er grei nå, men de første to dagene var et helvete!!!! alt var vondt pga halebenet, kunne ikke snu meg i senga, nesten ikke sitte og det og reise seg... huff ja da svima man nesten av... men nå er det egentlig mest stinga som er ømme... kjenner jo halebenet, men det er ikke sånn fryktelig vondt lenger..

Vi håper og komme igang skikkelig med amminga i morgen, har vært mest pumping til nå siden han kom såpass tidlig så tar det litt ekstra tid med sugerefleksene.. og han har fått gulsott også så han er litt slapp, men får lysbehandling og det hjelper, så vi håper og komme hjem lørdag.... men vi stor koser oss vi... og kan ikke få takket føden her på Kongsvinger nok, de er så supre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke lenge siden vi skrev sammen under overskriften Mensmurringer..., hehe...

DU er jammen heldig som kan ligge der med babyen din ;)

Godt å høre at gutten er frisk og rast, og jeg håper dere får til ammingen i morgen eller når det måtte passe seg ;)

Godt å høre du er fornøyd med sykehuset da, det er innmari viktig, Skal innrømme at pr.d.d er jeg ikke mye fornøyd med sykehuset i Tønsberg, men regner med at det bedrer seg.. håper ihvertfall det ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har ammingen kommet igang også så håper vi kan komme hjem i morgen!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at ammingen har gått bra ;) Kos dere masse i tiden fremover, og nyt tilværelsen som mor... ;)

Jeg gleder meg bare såååååå masse nå ;)

Du gjorde ikke noe for å modnes så tidlig du eller ?

 

Mange klemmer herfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til nervøs&glad

nei jeg gjorde ingen ting for og modnes..... eller jeg spiste syke mengder med jordbær og bringebær, noe ei jordmor fortalte meg her nå idag faktisk at var et gammelt sånn kjerringråd.... så kanskje det funket.... ellers gjorde jeg minst mulig hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...