*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har prøvd sjøl da.. Men finner ikke resultatet jeg er ute etter. Ett vogntog som kjører varer for elkjøp har brent opp i Sverige, mot Jønkøping. Sjåføren heter Sagen. Skal stå om det i svenske aviser på nettet. Men jeg får bare opp norske sider. Aner jo ikke om vogntog heter vogntog på svensk heller... det skjedde på mandag.
Sivalur Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Prøvde litt, men finner bare nyheter om en bil som brant i en garasje i Jønkøping og en villa i Jønkøping som brant... gå på www.google.se, velg Sider fra Sverige og søk med f.eks "jönköping"+"brann" - så får du lete gjennom. Ser egentlig ikke ut til at det står noe om det, men er vel jeg som er for dårlig på å søke.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Da er vi to. For det SKAL stå... hehe... En jeg jobber med hadde funnet det med èn gang, på første søket. Men jeg glemte jo å spørre hva han hadde søkt på da..
Sivalur Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, såpass ja... hadde vært greit å vite om han hadde noen flere søkekriterier da, for jeg prøvde alle kombinasjoner av elkjøp, brann, jønkjøping og sagen - men ikke noe med vogntog eller ulykke da...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 søkt på alle de jeg også.. Men det heter kanskje ikke vogntog og brann på svensk? Huff... er visst ikke verdens beste googling ihvertfall:-(
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 husk at ekjøp er elgiganten i sverige. Rop på noen svensker her, det finnes sikkert noen som kan fortelle deg hva vogntog er på svensk.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 hmmm jeg er svensk, og dte er ikke noe som heter vogntog på svensk. men hva er vogntog igjenn? husker ikke-
yummy Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Er det denne? http://www.trailer.se/news.php?id=3812 Vogntog er långtradare på svensk:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. juni 2008 JA!! Det var den, tuuuuusen takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå