Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å google litt? Please...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd sjøl da.. Men finner ikke resultatet jeg er ute etter.

Ett vogntog som kjører varer for elkjøp har brent opp i Sverige, mot Jønkøping. Sjåføren heter Sagen. Skal stå om det i svenske aviser på nettet. Men jeg får bare opp norske sider. Aner jo ikke om vogntog heter vogntog på svensk heller... det skjedde på mandag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde litt, men finner bare nyheter om en bil som brant i en garasje i Jønkøping og en villa i Jønkøping som brant... gå på www.google.se, velg Sider fra Sverige og søk med f.eks "jönköping"+"brann" - så får du lete gjennom. Ser egentlig ikke ut til at det står noe om det, men er vel jeg som er for dårlig på å søke. :)

Skrevet

Da er vi to. For det SKAL stå... hehe... En jeg jobber med hadde funnet det med èn gang, på første søket. Men jeg glemte jo å spørre hva han hadde søkt på da..

Skrevet

Hehe, såpass ja... hadde vært greit å vite om han hadde noen flere søkekriterier da, for jeg prøvde alle kombinasjoner av elkjøp, brann, jønkjøping og sagen - men ikke noe med vogntog eller ulykke da...

Skrevet

søkt på alle de jeg også.. Men det heter kanskje ikke vogntog og brann på svensk?

Huff... er visst ikke verdens beste googling ihvertfall:-(

Skrevet

husk at ekjøp er elgiganten i sverige.

Rop på noen svensker her, det finnes sikkert noen som kan fortelle deg hva vogntog er på svensk.

Skrevet

hmmm jeg er svensk, og dte er ikke noe som heter vogntog på svensk. men hva er vogntog igjenn? husker ikke-

Skrevet

JA!! Det var den, tuuuuusen takk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...