Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger forslag til steder på nett jeg kan kjøpe gode bodyer, strl 80-86? Liker ikke bomullsbodyene fra Cubus eller HM, de blir så slarkete og fort stygge i vask. Synes ull fra Cubus er fint men de finner jeg ikke i butikkene nå på sommeren. Liker også Joha, men finner jeg det på nett noen steder...? Andre merker? Forslag og tips taes i mot med en stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen Katvig bodyer til junior og de er veldig gode. Holder seg i fasongen og passer av en eller annen grunn lenge. Er vel noe med passformen som gjør at de varer lenge.

Skrevet

Må man klippe og sy selv av tapeten da eller?

;o)

Skrevet

Har en del fra Lindex...de er gode i passformen, men kan tendens til å krympe. Kjøper alltid en str større enn hun bruker.

Ellers har jeg en del fra Claire - de fleste der er gode (har kjøpt 3-pk)

Skrevet

Vi har endel bodyer fra claire og er veldig fornøyd med de. Ellers har det blitt noen h&m bodyer.

Skrevet

Jeg syns Petit Bateau har de beste bodyene. Liker verken claire eller hm, syns kvaliteten er dårlig... Har også noen fra zara som er gode. Verdt å betale litt ekstra for P.B. bodyene, syns jeg..

Skrevet

Enig at Joha har gode bodyer. Bodyer som undertøy skal sitte inntil kroppen og ikke flagre rundt håndledd osv. Send meg en pm hvis du er interessert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...