chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hun inni magen har de siste to/tre dagene vært veldig veldig aktig lengst nede i magen. Det er vondt i venstre side, helt nede... som i beinverk omtrent, virkelig vondt. Når jeg sitter så verker det konstant. Legger jeg meg ned går det over til irritasjonsverk. Verker i ryggen og har en del menssmerter... Sovet fryktelig dårlig i natt, går mer på do og det er tyngre å bære magen. Litt ekkelt, men ikke ekkelt nok til at jeg tar kontakt med noen, kan heller spørre her om det er noen som har opplevd det samme. Er det vanlige svangerskapsplager eller? 28+1 i dag.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hei. Kan være hun bare har skiftet "stilling" inne i magen,og presser litt på andre steder enn hun har gjort. Da kan det være leddbånd og sener rundt livmoren som strekker seg litt for å "tilpasse" seg,og det kan være ubehagelig. Hatt det sånn et par dager jeg også,men nå begynner det gi seg. Han her inne ligger også veldig langt nede. Er 28+5 i dag... Og har hun lagt seg lenger ned,presser det jo mere på urinblæren og man må oftere tisse:P Dette er bare MIN erfaring da,fra denne gangen og ved de to forrige svangerskapene mine,men jeg er ingen jordmor/lege;) Lykke til videre:)
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Det er jo det jeg håper på=) At hun kan ha byttet stilling, men tørr i tro det. Men har aldri hatt slik verk før, ikke med forrige mann heller så da begynner man å undre=) Takker for svar og håper hun har snudd på seg så hun ligger mer med hodet mot åpningen=) Takk og lykke til videre til deg og=)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Takk for det:) Om du er veldig bekymret bør du ringe legen/jordmora for å få undersøkt det... Ikke noe alright å gå og bekymre seg og lure på om alt er bra... Er nå nok bekymringer som det er,spør du meg:P
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2008 Sant nok, men er ikke så frytelig bekymret egentlig. Jenta har det nok bra, bare mange ukjente opplevelse nå med tanke på smerte og irritasjonsverk somme steder. Men blir det verre så skal det opp til vurdering igjen=) Hatt en omtrent søvnløsnatt igjen nå, skikkelig travelt, selv om jeg var kjempe trett så er det helt umulig å sove mer enn 2 timer i strekk. Hoftene verker noe sinnsykt og høyre lysk... Så i dag blir de middags-hvil=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå