2barnsmamma77 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 noen som vil dele med meg? var selv 18 cm, synes det er litt mye jeg (det syntes jordmor og), men ultralyden er rett rundt hjørnet no..
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 mitt var 14 cm i uke 17. Ligger like under gjennomsnittet.
Nina_J Skrevet 13. juni 2008 #4 Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk ikke målt mitt, for legen sa det var for tidlig ennå...jeg er i uke 16-17 nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå