Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at de eldste gjør dette en natt der dere bor? Her er det tradisjon at på forsommeren arrangerer barnehagen pysjamasparty for de eldste barna i barnehagen (de som skal begynne på skolen til høsten) med skattejakt, snop, film, leker og mye gøy. Så der er min 5 åring i dag. Stod på badet klokken halv seks i dag tidelig og stelte seg og var klar som et egg, hehe... Gledet seg litt ja! ;-) Men det er litt rart også å ikke ha ham hjemme, og rart å bare ha to barn her og ikke tre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke hørt om overnatting i bhg før men det er jo helt sikkert veldig gøy for barna :)

Skrevet

Hos oss har de leirskole. Altså de drar bort i to dager og en natt.

Skrevet

Høres koslig ut da! Her er det også sånn, men her har hvert barn med seg en av foreldrene, så når barna har lagt seg, skal de voksne kose seg og snakke sammen + spise et godt måltid.

Skrevet

Ja, de har det hos oss.

Forstår at det er rart å ikke ha han hjemme, men han koser seg sikkert.

Skrevet

I vår bhg har dem samme tradisjon :)

Eldste var på det i sist uke, og han stoooooooor koste seg! =)

Skrevet

Det har de i barnehagen vi bruker også, de lager bl.a en "skatt", med tegninger osv som de graver ned og lager kart til.. Så nøyaktig som mulig et år etter blir de invitert på gamle-barns-fest i barnehagen og går dit etter skolen, spiser vafler, leker og ikke minst graver opp igjen skatten fra overnattinga.

Sønnen min, som er 1.klassing, har akkurat vært på gamle-barns-fest og er kjempelei seg for at det ikke er det neste år også, var visst kjempegøy å leke litt på gamle trakter ;-)

Skrevet

De har det i den bhg barna skal begynne i til høsten, de skulle nemlig ha overnattingen i dag (var på åpen dag i dag)

Skrevet

Min elste sov i barnehagen ja, med film kveld og eventyr om kvelden :) Var kjempe koselig jo!

Skrevet

Det er vanlig i "vår" barnehage også.. så nå gleder snuppa seg allerede til neste sommer :o)

Skrevet

Her drar de eldste på "telt tur " (sover i slikt stort telt) på våren 2 dager og en natt. Men de er 15 min biltur ifra der vi bor og de har med en bil.

Det som er litt kjipt er at alltid har alle ungene blitt med ,- min datter gruer seg til våren det blir hennes tur for hun vill ikke - håper det endrer seg da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...