Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Ser av svarene på innlegget ang servering av mat til naboens barn, at det er flere som bare gir mat til de uten å sjekke med foreldrene først. Jeg håper for guds skyld at dere vet hva dere gjør? Om noen hadde gitt mitt barn mat, uten å sjekke med meg først, hadde jeg blitt rimelig rasende og fortvilet. Dette fordi mitt barn er superallergisk mot div mat og han vil jo selvsagt si ja om noen spurte om han ville ha mat. Så neste gang du vil gi mat til andre barn så vær 100% sikker på at barnet du mater, ikke får allergisk sjokk av det du serverer.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Helt enig HI. Man kan jo bare ta en tlf til barnets foreldre og spørre.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 ikke noe hets mot hi her, og det er vel forsåvidt en annen diskusjon, men denne greia om at det er så mange barn som er så allergisk mot div mat tror jeg i mange tilfeller er tull. Jobber i barnehage og det er ikke måte på hvor mange som ikke skal ha ditt og ikke skal ha datt. Tror ikke alle foreldre har sjekka en gang
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Syns det er utrolig frekt og arogant av deg som er ansatt i bhf, å overpøve og å sette foreldrenes kunnskper om sitt eget barn i tvil. Håper for inderlig ikke du er ansatt i bhg til sønnen min, for da hadde du sannsynelig tatt livet av han med den holdningen du utviser her. Og du hadde blitt tiltalt for overlagt drap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå