Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper mange av dere vil komme på treff hos meg på onsdag i neste uke. Jeg er ikke så ofte innom noen kalender, men jeg tror det er 18. juni :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

18.juni er en onsdag og jeg er alltid med i ånden!

Skrevet

Så flink du er da som holder treff:)

Skrevet

Jeg vil prøve å komme! ;) Kan jo fint ta det med ro selv om jeg er hjemme hos deg mener jeg.....?

Skrevet

god sofa å slenge seg på der i huset!

Skrevet

Jeg håper på deg og skal reservere sofaen til deg hvis du orker. Tar gjerne imot deg også Dailis hvis du tør ;-)

Skrevet

Så koselig da:)

Jeg kan jo være modig av og til jeg:P

Må sjekke hvordan det ser ut til uka....

Skrevet

Så hyggelig! Jeg og lille turbo kommer gjerne. Jeg kan godt ta med en kake. "Snøt" dere for Oreo-kaken sist, så kan godt bake den nå.

Skrevet

Minstemann og jeg kommer gjerne :)

Skrevet

Hurra! Takk for tilbud om kake fra coscos, det sier jeg ja veldig gjerne til! Så fint at Plutseliten og den fine gutten også vil komme :-D

Skrevet

Jeg gjør gjerne som dritgrei,- blir med i ånden. Da tar jeg heller ikke opp sofaplass :-)

Skrevet

Hei hei!

Jeg og lille-snupp kommer selvfølgelig:)

Og med Oreo på menyen må jeg nok jages ut til slutt.

Og så får vi i værste fall sende en ambulanse og hente Phantomet hvis hun ikke er kjørbar, for hun er også glad i sånn kake vet jeg.

Gleder meg:)

Skrevet

Hei på dere:)

Jeg og Amanda kommer gjerne:) Jeg er jo ikke helt "med" her lenger;) men slenger meg nå gjerne med likevel jeg da:)

Sees:)

Hilsen Hanne og Amanda

Skrevet

Så fint at dere kommer! Hadde tenkt å sende deg en SMS, men der kom du meg i forkjøpet :-)

Skrevet

Super dupert! Vi gleder oss:) Moomy pappa er i perm om dagen, men vi ble enige om at jeg tar Amanda onsdager så da passet det jo perfekt:)!

Skrevet

Jeg har kjempelyst til å treffe deg, men tror ærlig at det blir litt langt!

Men ta en kaffekopp eller to for meg også :-)

Skrevet

Vi skal drikke kaffe for deg og Dritgrei og Frøydis og Holdkjeftenpådeg og alle andre som ikke kan komme. Når Dritgrei etter hvert kommer seg til "riktige delen av landet" blir det kanskje kaffe litt lenger nord etter hvert. Da kan du også bli med :-)

Skrevet

Det hadde vært kjekt å treffe dere. Jeg skal ha noen dager fri til uken, men har ikke banket hvilken enda....

Skrevet

Da synes jeg du skal ta deg fri på onsdag og komme til meg :-D

Skrevet

Skal ta meg en kaffekopp og tenke på dere da jeg her ute ved havet! Kooos dere masse!

Skrevet

Det ser ut som om jeg kan klare å få dette til.

Det hadde vært hyggelig! Vi har jo snakket om å ta en lunsj. Akkurat nå føles det som om jeg ikke har hatt tid til siden jul....

Skrevet

Hurra! Jeg sender deg adressen min på PM. Det blir fint å se deg :-D

Skrevet

Fikk ikke helt med meg når vi skal være hos deg i morgen jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...