Pooosi Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Syns klærne blir bra fordet....vasker i blenda sensitiv el omo color å henger klærne ut...syns det blir best lukt....
St.Sunniva Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Bruker ikke for luktens skyld jeg, men for at klærne skal bli mykere....
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Nei, bruker det sjelden (men liker å ha det med håndklær hvis de ikke skal i tørketrommelen)
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Bruker heller ingenting babytøy tar jeg i tørketrommel for å få myke..
Leirha Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker det for lukten sin del, og på håndklær...Hater stive håndklær som har hengt til tørk....brrrr får frysninger av å tenke på det, men vet noen elsker det.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 enig med deg.... sol og vind lukter best!
Pooosi Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 Ingenting er deiligere enn å legge seg i nyvaska sengeklær som har hengt ute til tørk....mmmmmmmmmmm:)
selma07 og engel Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker bare nautral sine produkter, og noen ganger bruker jeg skyllemiddel. men stort sett ikke... Bruker tørketrommel da...
Duracella Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Nei, det er en miljøbelastning som det er lett å avstå fra! Bare en vanesak.
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 når alt er kaldt og litt stvit og lukter av sol og frisk luft... da kan man sove godt! åhh så deilig det er!
(0_o) Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker tøymykner uten parfyme for å få klærne deilige og myke =) Vil jeg at det skal lukte ekstra godt av klærne har jeg et par dråper parfymeolje oppi sammen med tøymykneren.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Bruker det KUN til håndklær, og da bruker jeg stort sett parfymefri Jeg har eksem og da er skyllemiddel døden hehe, vil heller ikke at snuppas sensetive hud skal ha så mye parfyme..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Bruker det ikke for lukten sin del, men for at de skal bli myke. Tøymykner heter det jo.... Hvordan i all verden kan du vaske klær i Blenda Sensitive som jeg bruker- uten tøymykner- og uten at klærne står av seg selv. Henger klærne ut på sommeren, leilighet og bærer stativet ut på altanen. Ikke når de hevder, da kan en jo bare vaske klærne på nytt. Ellers står de på badet og tørker for på grunn av varmekablene..
Jentemammaen Skrevet 12. juni 2008 #15 Skrevet 12. juni 2008 Ikke jeg heller! syns ikke noe om å putte ekstra parfyme og kjemikalier på klærne. Bruker kun vaskemiddel fra Neutral.
dolly29 Skrevet 12. juni 2008 #16 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker veeelig sjelden. og viss jeg bruker det så er det nøytral. Det samme med vaskepulveret. Kan ikke fordra lukta av de syntetiske luktene og blir helt kvalm når noen stinker skyllemiddel. Henger ut klærne når været tillater det og føler ikke at noen klær (bortsett fra håndkle) blir stive.
Mom2Two Skrevet 12. juni 2008 #17 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bruker det ikke, synes det er rent miljøsvineri.. Bruker også Omo Sensitive Color som deg, og henger ut klærne. Tørker sengetøy og håndklær i trommel, for vi har ikke så gode tørkemuligheter. Det verste jeg vet er klær som lukter skikkelig parfymert slik det gjør av tøymykner. Synes det er så utrolig ekkelt. Æsj.
Gemini77 Skrevet 12. juni 2008 #18 Skrevet 12. juni 2008 Brukte det før jeg fikk barn, men sluttet da jeg fikk barn da jeg ikke ønsker å vaske klær med parfyme. Vet at de har tøymykner uten parfyme nå, men mye av grunnen til atjeg brukte det tidligere var pga den deilige lukten etterpå.. :-) Den ønsker jeg ikke tilført i klærne til barna mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå