Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg går på do 4 ganger hver natt, og gjerne hver halvtime i perioder på dagen. Hva er egentlig grunnen til det?
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Babyen presser på blæra...) Så tror jeg noen har nevnt noe om hormonforandringer, men dette er veldig tidlig i graviditeten da...)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Ja, jeg er bare 5 uker på vei, så det er jo ingenting som presser på blære her enda..... Da er det vel hormoner da....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Mener jeg har hørt at det er hormoner når det er tidlig i svanger skapet og for at bebisen og livmora har vokst så og presser blæra når det er på slutten på svangerskapet.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Saan har eg da no omtrent og er 18+4,oppe 2 ganger kvar natt,pluss ein rekke ganger om dagen og....akk ja....vil liksom ikkje slutte og trenge paa her....heh...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 om du er 5veker på veg, så er det nok det at livmora som er i full vekst gjer at urinblæra har mindra plass enn vaneleg. Presset vil nok gi seg når livmora kjem opp av bekkenet. Seinare i svangerskapet kjem det som regel av at ungen pressar på blæra og at både du og ungen skil ut stoff som må ut av kroppen, via deg;)
WildPrincess Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg leste i en svangerskapsbok at en av grunnen var fo rå forbrede mor til nattevåk... syntes det var forsåvidt logisk, men litt merkelig at kroppen ordner opp på den måten... jeg vill heller ha søvnen min jeg så skal jeg nok klare omstillingen når babyen kommer
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. juni 2008 #8 Skrevet 13. juni 2008 Jordmor sa til meg at da man er gravid får man ikke tømt blæra skikkelig slik at man må gå å småtisse hele tida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå