Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Til bryllupet!!! Fotograf: Min onkel Bil: Faren til en vennine har jaguar som vi får låne Solist i kirken: Naboen - han er vanvittig flink og er en kjent musiker. Han ville ha en god klem og en flaske rødvin da Hår,negler og sminke: en vennine er stylist All mat inkl. kokk som jobber på 2 etg i oslo. (er en kamerat) skal bare ha 14000!!!!!!!! Flere venniner og kollegaer som har tilbudt seg å bake kaker Musikk på festen ordener vi selv Smykker: Låner 1 av svigermor og mamma skal betale for et nytt sko: Får jeg av en kollega Pluss at mine foreldre og min kjæres foreldre spleiser på lokale,mat drikke og trykksaker ol. Alle får så klart en oppmerksomhet! Bryllupsreise går til Maldivene! Vi har jo spart over 200 000 til bryllupet!! JUHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bare litt lykkelig )
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Heldige dere ) Håper det samme skjer med oss den dag vi skal gifte oss.... Selv om jeg for min del hadde klart meg med byfogden og en middag for oss og forlovere etterpå.... Lykke til med den store dagen da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå