LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Hmm..... Ti...? ni-åtte-sju-seks-fem-fire-tre-to-en-null?
petite fleur Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Ha ha ha, artig vri ;-) Det verste er at jeg HUSKER nicket til lisseumma.... etter jeg leste forklaringen på det ;-)
Verbena Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Jeg husker nicket av helt andre grunner =P Hva gjør du sist i juli/ først i august frøken L.U.N.A.J. ?!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Frøken L.U.N.A.J. skal på ferie i slutten av juli, men er å treffe på sin ressidens i august, treffes for øvrig gjerne for en dekadent konversasjån på en av "byens" mange serveringssteder. ;-)
Verbena Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 kanskje vi når å treffes før vi springer sørover igjen... gutta kommer oppover 3.juli, men jeg kommer ikke før 25.juli og så drar vi igjen 3.august.. Kort visit på meg, men må bli sånn pga jobb. Blir hos mine sørste parten av tiden jeg er der oppe da.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Yapp, tror vi har en deal. Ser ut for at ferien e avslutta innen den 30.juli, så da skal det nok la seg ordne med et lite treff. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå