Gå til innhold

Lisseattefnattehurramegrundtogattefram :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bytta nick..?

Skrevet

Hmm.....

 

Ti...?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ni-åtte-sju-seks-fem-fire-tre-to-en-null?

Skrevet

Ha ha ha, artig vri ;-) Det verste er at jeg HUSKER nicket til lisseumma.... etter jeg leste forklaringen på det ;-)

Skrevet

Så kult da! :-)

Skrevet

Jeg husker nicket av helt andre grunner =P

 

Hva gjør du sist i juli/ først i august frøken L.U.N.A.J. ?!

Skrevet

Frøken L.U.N.A.J. skal på ferie i slutten av juli, men er å treffe på sin ressidens i august, treffes for øvrig gjerne for en dekadent konversasjån på en av "byens" mange serveringssteder.

 

 

;-)

Skrevet

kanskje vi når å treffes før vi springer sørover igjen... gutta kommer oppover 3.juli, men jeg kommer ikke før 25.juli og så drar vi igjen 3.august.. Kort visit på meg, men må bli sånn pga jobb. Blir hos mine sørste parten av tiden jeg er der oppe da.

Skrevet

Yapp, tror vi har en deal. Ser ut for at ferien e avslutta innen den 30.juli, så da skal det nok la seg ordne med et lite treff. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...