♥ Celines mamma ♥ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Snuppa skal snart feire sin første bursdag Familiene til meg og min mann er ganske forskjellige der. Min familie pynter oss til selskap, mens hans familie (bortsett fra søsteren) kommer like gjerne i arbeidsklærne. Sånn blir det nok på snuppa sin dag også, og jeg syns ikke det er helt greit. Jeg mener de kan ta med tøy og skifte på jobb, og da mener jeg ikke stivpyntet, men noe annet enn arbeidsklær...... Er jeg blitt litt vanskelig mon tro??!! Kjekt å høre andre sine synspunkter
Carnivale Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Syns ikke antrekket spiller noen rolle, så lenge de dukker opp på feiringen.
solstråle69 Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes du er litt vanskelig. :-) Men det kommer jo an på hva slags arbeidstøy, da - håper ingen går bort i det hele tatt med feks. kjeledress man bruker på et bilverksted. :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Kommer jo helt ann på arbeidstøyet??
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg bryr meg lite om hvordan gjestene er kledd.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes du er litt vanskelig... folk må vel selv bestemme, og hvis det er det de er vant med hadde det vært greit for meg
dritgrei hei hei! Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 kjærlighet har aldri sittet i klærne... hun blir ett år og kommer til å kose seg med å ha alle sine rundt seg og glede seg over å være midtpunktet... hun tenker ikke over om noen har skjørt og andre har snekkerbukse. ikke tenk på det du heller, det er så mye koseligere å fokusere på lillejenta enn på gjestenes klær. Gratulerer med å ha vært mamma i ett år!!! det er stort!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. juni 2008 bl.a.bilklargjører og elektriker..... Er enig at det viktigste er at de kommer, men syns det koster så lite å ta på seg noe annen enn arbeidsklærne liksom, hehe
mamma&urokråka Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Det har jo egentlig ikke noe å si, så lenge de kommer og feirer dagen til jenta i. Men jeg skjønner poenget ditt. At du hadde syntes det hadde vært koselig om de hadde gjort litt mer stas på dagen, liksom.. Jeg tenker også sånn når samboeren min tar på seg vanlig buske og skjorte på dager som julaften o.l...
mamman til to gutter Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes man hvertfall skal komme i rene klær i en bursdag... Ville ikke sagt kleskode i invitasjonen, men håpet på at de kanskje tar et hint når du, samboeren din, bursdagsbarnet og familien din har pyntet seg og at de kanskje til neste år pynter seg selv.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Syns ikke du har noe med hva de har på seg (så lenge de ikke er skitne etc) Ja, du er vanskelig.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2008 #12 Skrevet 12. juni 2008 Ja, synes du er litt vanskelig.. Tenk om de ikke hadde kommet i det hele tatt..
Blue Lady Skrevet 12. juni 2008 #13 Skrevet 12. juni 2008 Det er akkurat samme her hos oss, min familie pynter oss litt til bursdager og sånne anledninger, vi tar tingene litt høytidelig og setter pris på at de andre har lagt litt tanke i hvordan de ser ut og hvordan de vil se ut på store dager. Vi syns burdager er fine anledniger til å treffes alle sammen. Sambos familie kommer som de er, om de har vært i fjøsen noen timer før i samme klærne spiller ikke noen rolle. De kommer i jenas og genser i konfirmasjoner og dåp, gjerne vernesko eller militørstøvler om de har på penbukse, gaven får man som regel senere (eller aldri). Når de feirer bursdager har de ikke et fast klokkeslett, folk bare dukker opp hele dagen. Jeg liker at folk kommer samtidig (om man har plass da) så får man treffe familien og man har et SELSKAP ikke en tilfeldig sammenkomst av de som finner det for godt å dukke opp. Konklusjonen er at jeg skjønenr deg godt!!!!!!!!!!!!!
Twins i magen <3 Skrevet 12. juni 2008 #14 Skrevet 12. juni 2008 Kan skjønne deg... men hadde vært glad om minis familie på farssiden bare hadde giddet å komme jeg, da. Kun farfar med samboer som kommer, og hans ene tante. Ellers er jeg vant med folk i arbeidsklær på bursdag, da mine foreldre jobber nesten hele tiden, og kun går i arbeidsklær, så da betyr det mer at de er her, enn hva de har på seg. Mini merker ingenting likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå