Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hadde en urinveisinfeksjon og fikk medisin mot dette...men ble ikkje bra....føles ut som eg har det enda sjølv om urinprøvene er ok.....følelsen av å måtte tisse heile tida.Veldig slitsomt....har fått medisin mot overaktiv blære men dette funker heller ikke. Noen med samme erfaring...
Tjohoppsannhei Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 nei kan ikke si det. Men så lenge det ikke gjør vondt å tisse så er vel selve infeksjonen over? Kanskje det hjelper å ta regelmessige knipeøvelser for å stramme muskler? hm, bare en tanke, er i det minste gratis og uansett en god ide for alle kvins :-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322262 Prøve det kanskje... Det hjalp på meg! Men jeg forstår på nicket ditt at du er høygravid. Kanskje det hjelper å føde
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Nei ungen min er 9 månder hehe....får ikkje til å forandre navnet mitt=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå