Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 bare har lurt meg selvom den viste klart og tydelig gravid. føler meg ikke gravid i det hele tatt.
flypapir Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Mener ikke å være frekk, men nyt det så lenge det varer! Pluttselig kommer alle symptomene kastet over deg og du savner perioden uten symptomer..
Camilla venter sitt 2 barn<3 Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2008 Det var ikke no frekt av det du skrev:) Husker når jeg gikk gravid med Tiril så kasta jeg opp og sånn siden den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Ja sympt kommer sikkert på fult snart hehe
Dodlimammatil2 Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Skriver under på den! Har tatt to cbdigital som var klokkeklare kryss, og to andre positive tester, men vanskelig å forstå det likevel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå