Gå til innhold

Har dere begynt med pute i senga til 1 åringerne deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere begynt med pute i senga til 1 åringerne deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er nå 18 mnd, og han fikk pute når han var ca 1 år. Vet ikke om det var nødvendig, og han ligger ikke alltid oppå den, men han har den da hvertfall :)

Skrevet

Ja, for noen få uker siden! Snuppen vår brukte dyna som pute - sovna i fotenden oppå dyna - så vi fant ut det var på tide å prøve pute :)

Var på Princess, og der hadde de tilbud på en dunpute - stor str, og jeg måtte bare kjøpe den. Damen anbefalte den også. Jeg kjøpte en liten barnepute også, for å begynne med, men den ble fort "glemt" av lille snupp!

Nå sovner han alltid oppå puta, og han har slutta å snu seg over på mage! Han ligger bare på siden eller rygg :)

Skrevet

Det var egentlig lurt det. At han da kanskje ikke snur seg på magen. Da skal mamma ut å kjøpe pute til lillemann å sjekke hvordan det går hihi =) takk for svar =)

Skrevet

Ja, gutten min på 1 år har brukt stor pute (en litt flat type sådan) en stund allerede. Han har astma og er ofte tett om natta. Det hjalp når han kom litt høyere opp med overkroppen.

Skrevet

kanskje teit å svare på dette... Men jeg begynte med pute da mini var 6 mnd jeg. Gikk så greit atte:) Han lå med store deler av overkroppen på den, på en måte.. Den er jo en flat babypute.

Skrevet

Har akkurat begynt, gutten er 15 mnd. Men kunne nok godt begynt før, fordi han også som andre lenger opp, snur seg og legger seg opp på dynen. Men har bare liten babypute, kunne kanskje kjøpe en sånn større flat en. Det var et godt tips:)

Skrevet

Nettopp begynt med babydunpute.

Skrevet

min snuppa blir 17 mnd, vi bruker ikke pute... Faktisk ikke tenkt på det... hmmmm

Skrevet

Anbefaler dere da en liten pute eller en litt større en? dumt hvis den bare blir "skyvd" unna oxo å ikke blir brukt til d den skal til =)

Skrevet

Ja, har brukt det en stund, men er ikke så veldig tykk nei:p sånn der babypute som egentlig er mer til pynt:)

Skrevet

Oki =) da skal jeg se om jeg finner d imorra =)

Sover deres barn bare med helseteppe nå eller med dyne? =) i nattnatt eller bare i bleie/body?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...