Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg vet at hu ikke har lappen. Legen tok den fra henne for en stund siden, og jeg har sett henne kjøre for det.. Så da følte jeg det naturlig å spørre om hu skulle kjøre bil med ungen min uten lappen.. og nå er hælvete løs.. Det er ikke måte på hvor skuffa hu er fordi jeg spurte, og om jeg ikke har tillit til hu osv osv. Her svart at det ikke var så ille ment, men følte at jeg måtte spørre. Var det egentlig så ille av meg å spørre?? Hu passer en unge til som jeg selv har sett ho har kjørt med i bilen...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Og likevel er det som bekymrer deg mest at det kanskje var ufint å spørre? Du har ikke vurdert å passe ungen din sjøl eller finne andre løsninger? Milde jesus.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 prioriter ungen din uansett hva. er det mer å si?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Litt dårlig samvittighet kanskje? Tenker det, siden hun reagerte så sterkt! Man skal uansett ikke kjøre uten lappen. Da er man kriminelle.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror det er på tide å finne en ny dagmamma.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Hu har bare hjulpet oss noen ganger for den forrige dagmamman kunne vi ikke bruke lenger. Og jeg hadde akkurat begynt i ny jobb. Heldigvis barnehage etter sommeren! HI
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Tror kanskje jeg hadde byttet dagmamma, jeg da....
Scorpiogi Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Nei det var ikke ille av deg å spørre syns jeg. Bare rett og rimelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå