-A&L- Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Gikk løs på mopeder og offentlig tjenestemann Rett etter klokken 03.30 ble en kvinne i 4- årene innbrakt fra Haugeveien i Haugesund da hun i beruset tilstand hadde veltet noen parkerte mopeder. Kvinne anmeldes for ordensforstyrrelse og forulempelse av offentlig tjenestemann
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Høres ut som nabojenta ;-)
-A&L- Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Men kvinne? Hm, skal jeg da snart begynne å kalle min sønn på 3 år mann ?
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 En aldri så liten skrivefeil kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå