Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Er deres små flinke til å sitte å leke for seg selv en stund?? Jenta mi er har noen stunder der hun kan sitte for seg selv, men hun var flinkere før..nå følger hun bare etter meg og surker, hvis jeg sitter i sofaen, kommer hun å reiser seg opp å maser på meg. Prøver alt for å aktivisere henne, leker med henne, men med en gang jeg går, så mister hun interessen.. noen tips???, er ganske slitsom av og til... virker som hun er lei av lekene sine..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Min lille ble sånn etter ca et år. Det eneste som hjalp var å la henne leke mye med andre barn.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Separasjonsangst kanskje? Slik er det med min også...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 men jeg er jo der, hun ser meg..hun kan finne en leke, holde på med den i 1 min eller noe slikt, åsså kiker hun på meg, å kommer bort å skal klenge på meg heller...
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Frykten for at du skal dra er jo fremdeles tilstede selv om du er der
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 joda, sant nok... men hun kan jo ikke bare klenge på meg.. når jeg leker med henne, så er det mest på meg hun leker for å si det sånn.. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå