Gå til innhold

Telefon fra mamma:


LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjennerduhunsomharstartetinnsamlingsaksjoninabobygda?Vihaddeensåååfinturifjæra,duskulleværtmedaltså,nestegangblirdumedsant!driveråhengeroppklærjegnåsåjegmåstikke,menfikkdumeddegatkonsertenpålørdageravlyst?Ståroppslagpåbutikken,jadenerikkeavlystda,menustattpgasykdomsdetblirvelpåsammfunnshusetisteden.Neinåskaljegspisejegsådufårhadetsåbra!!

*klikk*

 

Av og til fatter jeg bare ikke at hun ikke selv aner at hun er en smule bipolar. Men hun er søt da. =))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da... :-/

Nei, de mangler vel ofte litt selvinnsikt i den perioden. Har en farmor med det samme ;-)

Skrevet

Søtt :) Iallefall noen dager... Akkurat lik mammaen min det, og jeg tenker; hjeeeelp, vi kommer til å bli helt like...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...