Gå til innhold

Drittlei kommentarer om STOOOR baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som ikke syntes et er artig at alle kommenterer at du kommer ti å få en stoor baby pga du selv ikke er liten??

Onkelen til samboer klarte å slenge fra seg at vi kom til å få en gigantisk baby på ca 5 kg og jeg kom til å få dritvondt når jeg skal føde pga størrelsen osv.. Veit at han ikke har pæiling på hvordan det er å føde, men er dette liksom artig å si eller er det en måte å prøve skremme gravide på. Blei egentlig ganske såra når han sa det for han sa det på en måte som om han mente at siden jeg er stor så kom babyen til å bli gigant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NOen mennesker skulle hatt en smekk ...tenk å si så mye dumt ....skjønner at du ble såret ..."trøste klem " kos deg videre i sv skapet og lukk ørene for det som ikke er noe vits å høre på ....lykke til videre da =))))

Skrevet

En annen ting ,har aldri hørt om kropp str har noe å si ...så siden jeg var tynn skal jeg på liten bebis da...nei man hører mye rart ... .. er sikkert det samme som da alle sier til meg ,du kler å legge på deg litt osv ...pokker jeg var lei ....alle hadde en kommentar til meg ...nei hold fOkus på seg selv ,nyt livet =))))

Skrevet

Ja skal si det frista å gi han en skikkelig på tryne for å være ærlig, men er vel ikke så smart å gjøre når man er på besøk hos andre. Men han skal fint få spise i seg ordene sine hvis han sier noe sånn neste gang familien møtes..

Takk skal du ha.. Hjelper med en klem innimellom=)

Du får ha lykke til du også..

Skrevet

Tror ikke kroppsstørrelsen har så mye å si nei.. Kjenner flere både store å små som har fått babyer med normalvekt...

Men folk tenker ikke langt når de sier ting bestandig, hvertfall ikke når de prater med gravide hvor hormonbombene går er bananas..

Skrevet

Det synes jeg er både frekt og stygt sagt, og... det mest dekkende ordet jeg kan komme på, er "insensitive", men finner ikke en passende oversettelse. Jeg synes han fortjener at du setter ham på plass hvis han prøver seg med noen lignende kommentarer igjen! *grrrr* kjenner jeg blir sint på dine vegne her jeg sitter! *trøsteklem*

Skrevet

Tror heller ikke kroppsstørrelsen har noe å si, med mindre man f.eks. har/får diabetes. Tanta mi er bittelita og tynn, og har fått tre sønner på 5kg! Altså 5kg hver, selvsagt, ikke til sammen. ;) Uten å ha svangerskapsdiabetes, det har hun blitt sjekket for i hvert svangerskap...

Skrevet

fan.. unnskyld språket men jeg blir så provosert,kan ikke folk la være å komentere hvordan andre ser ut og da tenker jeg verken om man er gravid eller ikke. Jeg selv har nokk litt for mye på kroppen ,og opplever ofte at folk komentere det selv voksne folk som man skulle tro hadde litt mere i mellom øran.aaarrrgg!! skjønner deg utrolig godt hvorfor du ble såret,men bare bruk kjæften på riktig måte tilbake så skal du se at det er noen som ikke får ord ut etter på ;)

Skrevet

Får håpe at han og alle andre kan prøve å tenke litt lengre neste gang de snakker med andre folk uansett om det er gravide eller andre. Uansett om de mener å spøke med og om forskjellige ting, så er det ikke alle som tar det på den måten. Og flere som tar det innover seg..

Takker for svar..

Lkke til med svangerskapet alle sammen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...