Bærta å babyn Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 har ei "fjern" venninne som skal gifte seg i august, flere av mine venninnner har fått invitasjoner for lenge siden ( flere mnd siden) og i dag fikk jeg en sms fra bruden at hun hadde en invitasjon til oss.... er det vanlig å sende ut invitasjoner i flere "puljer"?
murmelmamma Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ville ha tippet at hun har en lang liste med mennesker hun vil invitere..og har bare plass / råd til ett visst antall..og når noen takker nei på invitasjonen så rykker de neste på listen opp..og får en invitasjon...ville jeg tenkt...men vet ikke...
æsj altså! Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Hehe, vet ikke. Vi gjorde ikke det. Kanskje hun har fått mange avslag på innbydelsene sine. Neida, tuller bare.
___ Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Noen ganger har man flere man ønsker å invitere enn det det er plass eller råd til. Da er det jo fint å kunne invitere noen ekstra hvis det er noen av de først inviterte som ikke kan komme. Vi gjorde også det. Noe annet er jo at det er mulig å forlegge noen invitasjoner, spessielt til venner man forventer å se slik at man kan overlevere invitasjonen personlig. Ta imot invitasjonen dere. Uansett ønsker brudeparet at dere skal komme.
du og jeg og vi to Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Du sier det er en "fjern" venninne - og jeg tenker som de over her at du kanskje har rykket oppover på lista. Jeg vet selv hvor vanskelig det er å måtte kutte ned på gjestelista, så jeg synes ikke du skal synes det er kjipt hvis det er derfor du får invitasjonen først nå. Jeg hadde lyst å invitere alle, men måtte sette grensa et sted. Hadde vi fått noen avslag hadde jeg vurdert å invitere de som jeg ellers ikke kunne ha invitert! Men det kan jo være mange årsaker til at du ikke har fått invitasjon før - selv om jeg ikke trodde det var vanlig å sende ut i flere omganger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå