Gå til innhold

Er jeg dårlig vennine::(:(:(?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Igår satt jeg og min pakistanske vennine i tbanen der helvete gikk løs! Vi snakket snakket og snakket helt til en narkoman kom inn og satt ved oss!

Venninen min og jeg ble enige om å ikke snakke for høyt eller for mye så resten av turen satt vi stille og bare smilte til hverandre og jeg smilte også til narkomanen når han så på meg

Plutselig får venninen min tlf fra utlandet, hun har egentlig ikke lyst å ta den siden man må snakke litt høyt pågrunnav signalene i utlandet! Det endte med at hun reiste seg opp og gikk dit der det ikke var så mange.

narkomanen: jeg synes hu svartingen snakke for høyt

jeg: ehh neida hun skal vel legge på nå snart jeg beklager om du blir forstyrret

narkomanen: hei slapp av hvorfor skal en hvit menneske beklage når en støgg svarting har skylda

jeg: tror nok du må slappe av

Han plutselig reiste jeg og jeg ble glad fordi jeg trodde han skulle av, men neida han gikk bort til venninen min og brølte " DIN JÆVLA PAKISS TRYNE DU MÅ IKKE SNAKKE SÅ HØYT I TLF....DRA TILBAKE TIL DET SVARTE LANDET DITT OG JEG HÅPER DU RÅTNER DER"

alle var i sjokk og alle snudde seg! Jeg prøvde å trøste henne men det endte med at hun begynte å gråte stille

Noen andre som har opplevd noe sånt? Jeg føler jeg ikke ha gjort noe mer enn å bare sitte det:( er så sur på meg selv?? hva annet kunne jeg ha gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du skal føle deg sm noe dårlig venninne da.

Det kom jo ganske uventet!

Er det noen som virkelig skulle blitt utskjelt der så var det jammen meg han.

Jeg tenker du stillte opp for venninna di etterpå jeg da :)

Skrevet

Ville iallefall ALDRI diskutert med en narkoman. Det kan fort bli farlig.

Du gjorde det du kunne,og kan jo fremdeles trøste henne med å si at det gikk innmari innpå deg, osv, og at du er kjempeglad i henne.

=o)

Skrevet

Ja helt enig med dere at det var ikke vits å diskutere det med han! Jeg føler at jeg kunne ha gjort noe mer, rådet kanskje vennina mi med å gå ut og ta neste tbane kanskje? huff føler at hun ikke har vært seg selv etter den dagen! det er mer hei hadet kontakt nå! savner henne og jeg har sagt i fra om hvis hun har noe på hjertet er det bare å si ifra!

grrr det er så dårlig når en narkoman skal ødelegge vennskapet vårt!

Skrevet

Uff, så fælt! :-(

Er vel ikke så mye annet du kunne gjort, bortsett fra å la være å snakke til den narkomane kanskje.

Grusomt at det er sånn! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...