Misti Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 NÅr dere kommer hjem fra barnehage med de små.... Altså setter dere av tid til å leke med barna de siste timene før legging eller lar dere de plundre litt alene? Føler meg som en dårlig mor nå. mini flyller 2 i septemper. Har vært noen tøffe måneder på jobb, med trusler osv. har ikke hatt mye energi til mini og sambo er aldri hjemme før etter kl7. Så jeg sitter gjerne litt på gluvet med han før jeg ofte setter på en film å begynner på middagen, setter meg ned i soffaen og puster ut litt mens middagen koker. Han er ofte sliten etter barnehagen og liker å sitte stille å se litt på tv. Hva gjør dere? er dere vidunder foreldre som alltid leker med ungene? Mini elsker å leke med bilene sine å er flink til å leke alene. MEn har dere forslag til hva vi kan gjøre? noe ved kjkkenbordet? For meg å lille på 2? Tar i mor alt med takk=)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Dere kan jo tegne sammen? Lese ei bok? Plastilin? Bygge med klosser? Men det kan jo hende at han setter pris på litt tid for seg selv etter å ha vært i barnehagen hele dagen.
~sjiraff~ Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Snuppa pusler mye på rommet sitt alene. Får beskjed om å gå noen ganger om jeg blander meg. Hun kommer som regel ut da hun er selskapssyk. Du skal ikke ha dårlig samvittighet, så lenge gutten din koser seg med leken alene så er det vel ingen vits at du skal leke med ham hver dag?!
Misti Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 Det virker sånn, fpr tilvanlig har han ikke mye ro, men etter barnehagen kan han faktisk sitte stille lenge, ser gjerene en hel film. Går også litt fra og til å prater med meg. Men føler meg som er dårlig mor når jeg lar han se på film. Kanskje prøve litt plastelina=)
Misti Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Takk det er godt å høre. han koser seg å pusler alene, ser ikke bare på film, men leker og er velidig flik å leke. MEn går jo til han om han er selskapsyk. Godt å høre at jeg ikke er helt bakmål da=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå