Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Etter Ul undersøkelse i dag, ble det påvist at jeg nesten ikke hadde fostervann. Så ble lagt inn på sykehuset, men etter registrering og stress test av babyen ble det besluttet at i morgen skulle de skulle ta det opp på morramøtet i morgen, og hvis jeg ville så kunne jeg reise hjem, og komme tilbake i morgen kl 9, da de enten skal sette igang fødselen, eller ta lille jenta med keisersnitt... Så jeg bestemte meg for og reise hjem, og sove hjemme i natt ( hvis jeg får sove..) Så i morgen er ventetiden over for min del:)
yasmina Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Lykke til !!! Blir paa 2 aarsdagen til mellomste her det
Sikkertforgammel Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Oi =) Men så bra at det ble oppdaget da!! Hvorfor hadde du ul? Lykke til hvertfall
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk for det:) Hadde UL pga at de oppdaget at det var lite fostervann på vekstkontroll i uke 32, så har vært på ul hver uke etter det, men denne gangen var det så lite at de ikke har noe annet valg enn og sette igang fødselen eller ta keisersnitt, hu ligger i seteleie, derfor de vurderer KS...
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Masse lykke til fra meg også Kos deg med det nye familiemedlemmet som kommer om noen timer;)
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 masse lykke til!! snart sitter du der med ett lite nurk du har virkelig noe å se fram til
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Lykke til. Jeg har 83 dager til termin så er litt misunnelig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå