Gå til innhold

Hvordan kom dette bildet ut.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1979613.ece

 

LITT feilprioritering her syntes jeg...

sette spørsmålstegn ved hvordan bildet kom ut??

lurer mer på hvordan bildet ble tatt jeg...har de ikke mer strenge regler enn at de lar sine ansatte ta røntgenbilder av barna sine gjennom maskinene sine??

reagerer mer på at det hele har skjedd enn at det er sluppet ut bilder av det hele...

 

men det er nå bare meg det da :-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...