snart mor til 3 Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1979613.ece LITT feilprioritering her syntes jeg... sette spørsmålstegn ved hvordan bildet kom ut?? lurer mer på hvordan bildet ble tatt jeg...har de ikke mer strenge regler enn at de lar sine ansatte ta røntgenbilder av barna sine gjennom maskinene sine?? reagerer mer på at det hele har skjedd enn at det er sluppet ut bilder av det hele... men det er nå bare meg det da :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå