to-em Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 jeg er i uke 36 og har så innmari halsbrann, spes om kvelden når jeg skal legge meg og har lagt meg. Dette er skikkelig plagsomt, får ikke sove. Er det noen som har noen gode råd????
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 fikk tips om love hearts noe som funka kjempe bra på meg hvertfall,så nå spiser jeg en pakke før jeg legger meg.....
PyttPytt Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 kjøp link tyggetabletter på apoteket, halsbrannen forsvant med en gang hos meg!
Asobi Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tygger graviscon tyggetabletter og det hjelper meg. Er ikke SÅ plaget, men det kommer gjerne om kvelden/natten.
PyttPytt Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 de syns jeg var ekle, holdt på å brekke meg av skumminga når jeg prøvde de.. men smak og behag heldigvis
SImonmamma Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg synes flytende gaviscon hjelper bedre enn tyggetabletter. Smaker ikke godt, men smaken forsvinner fort. Bedre smak når den står i kjøleskap.
Zorar Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Love Hearts fungerte på meg også, men en annen ting som funka var sjokkomelk. Har ikke drukket det på MANGE år, men fikk dille en liten periode i svangerskapet og da funket det mot halsbrann også. God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå