Gå til innhold

Skuffet:/ Utakknemlig sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde familien min på besøk i går. Jan var spydig, frekk og veldig firkanata på ting. Men blid.

I dag hadde jeg brukt mine siste kr på sko til han, Sorte pene skinnsko fra Eurosko, som var på tilbud. Satt ned fra 500 til 140 så jeg kjøpte de:) De var fine, alminnelige og akkurat hans strl. 44.

Kjøpte de for å glede han og fordi han gamle sko var slitt og blitt stygge.

Kommer hjem, gir han overraskelsen, han han sier bare - æsj disse vil ikke jeg ha, de puster jo ikke! -Neei vel? spør jeg, litt overaska. Det stpr under at det er skinn da.

Så prøver han de, det viser seg at de er noen få millimeter får store.

Men han ville ikke ha de, oppførte seg sur og utakknemlig. -Neei vel sa jeg, da får jeg gi de til noen andre (i fam.) Ja sa han.

Han hadde bestemt seg på forhånd at det jeg kjøpte ikke var bra nok. Han er veldig negativ på ALT om dagen.

Kjenner jeg ble skikkelig skuffet. Ikke fordi jeg brukte penger på han som ble kastet ut av vinduet, det var ikke all verden, men fordi han oppførte seg som han gjorde.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal si hvordan du føler det, når han roer seg litt ned, spørre hvorfor han reagerte som han gjorde. Skjønner godt hvorfor du ble skffa!

Skrevet

Han har sikkert en dårlig dag da, men det er jo urettferdig at det skal gå utover deg!

Skrevet

huff syns d var en dårlig og barnslig oppførsel av samboern din. utakknemmlig banonge syns jeg rett å slett.

syns du skal fortelle han hvordan du har d jeg når han holder på slik.jeg har ikke godtatt d i d hele tatt. er han voksen så må han klare å oppføre seg deretter oxo.blitt skuffet jeg å vist sambo har gjort noe sånt.men jeg har sagt d rett ut til han da.

Skrevet

DEt å kjøpe klær til en kjærest er ofte å tenne lunta... DEt kan leses som at han ikke er bra nok, at ahn ikke klarer å holde seg selv med utstyr, at han ikke ser bra nok ut, og at han ikke strekker til rett og slett. Jeg tenker aat skuffelsen må du skru av, og heller prøve å fortelle ham bakgrunnen for at du kjøpte sko til ham... han reagerte dustete, det er jeg enig i, men han er en voksen mann, og alle voksne liker å bli sett på som selvstendige individer som er "gode nok". Dette er rett og slet en klassiker i parverdenen, og det handler om kammunikasjon. det kan bli en dritartig samtale om du klarer å ta dette opp uten å være lei deg, da kommer dere til å lære nye ting tror jeg!

hvis ikke så blir sikkert en bror glad for nye sko tror du ikke?

Skrevet

Knekk nakken på DOTTEN. Det skal jeg med min DOTT i dag. Bare ingen merker noe....

Skrevet

Hehe:) Hva har skjedd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...