Lille Ollebolle Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Gutten min på snart 2 år bruker ennå bleier, og de siste dagene har han hatt forferdelig vondt! Det har ikke sett så ille ut egentlig, men han står i bue å skriker au au når vi skifter på han. Han har hatt masse bæsjebleier også, men han er i toppform ellers... I bhg mistenker de allergi. Det har pågått siden tirsdag. Tenkte jeg skulle ringe legen i morgen, men dere kloke mammer har kanskje noen gode tips i mellomtiden? Jeg skyller rumpa med dusj når han har bæsjet og vasker med olje, etterpå bruker jeg en sånn krem for såre rumper. Det er ikke blemmer, men veldig rødt og irritert (verst i dag)
tante grusom master of law Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Smør på med et tjukkt lag med zinksalve. Skikkelig mye slik at det blir helt hvitt. Det fungerer superbra hos oss:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Sopp? Prøv krystallfiolett, det hjelper godt på sopp.
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Det som har funka best her er rett og slett potetmel....
Prish Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 POTETMEL! Fungerer mye bedre enn alle salver jeg har brukt. Krystallfiolett fungerer veldig bra dersom han har sopp.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Du burde prøve Inotyol,en salve du får tak i på apoteket.Den er den beste salven jeg vet om,utrolig effektiv;). God bedring! Mvh
Lille Ollebolle Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2008 Hva er krystallfiolett?? Må vel til legen for å finne ut om det er sopp? Han hadde ringorm (sopp) på magen tidligere, men det ble jo behandlet. Er det noen sider jeg kan se bilder om hvordan det ser ut med sopp?
(0_o) Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Tro det eller ei, i mangel på både inotyol og potetmel (zinksalve hjalp ikke) prøvde jeg brystkrem(!) hihi.... Sånn krem man har på såre brystvorter når man ammer, og det hjalp faktisk! Mye bedre over natta.... Sambo holdt på å le seg ihjel og mente jeg hadde bomma på kroppsdelen den kremen skulle brukes, men den var faktisk effektiv ) I mangel av noe annet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå