Gå til innhold

andre som lekker melk???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

er begynt på uke 17 idag og det lekker litt melk fra puppene. må ha innlegg i bh-en så det ikke skal bli vått gjennom. flere som opplever det så tidlig? er det godt eller dårlig tegn å lekke melk nå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vet vet ALT om å lekke tidlig. Sist begynte jeg å lekke i uke 18. Den sommeren var det ikke mye gøy å gå i bikini. Måtte ha innlegg, for ellers var jeg kliss våt. Tror verken det er et dårlig eller bra tegn. Men jeg hadde MASSE melk når jenta mi kom. Så jeg måtte begynne å pumpe med en gang hun kom. Så pumpe er sterkt anbefalt.

Så jeg var rimelig lei den ammebh`n med innleggene i. hehe

Men lykke til.

klem

Skrevet

ja e har begynt med innlegg. det renner skikkelig når det setter igang. har funne ut at det er en sammenheng med at når jeg tenker på den lille så renner det. men vanskeli å la være å tenke på den hehe :)

håper jeg også har masse melk når baby kommer, ønsker jo å kunne amme den.

takk for svar :)

klem

Skrevet

Hehe. Ja det renner ordentlig når det først starter. Er bare 12 uker ennå, så det blir spennende når lekkingen kommer denne gangen.

Tenker nok melka kommer som bare det når babyen kommer jeg.

Jeg måtte pumpe alle måltider sist, vesla ville ikke ta puppen. Men håper jeg får det til denne gangen. Tålmodighet er tingen ved amming:)

Så nå har jeg kjøpt en avent elektrisk duo pumpe med iq. I tilfelle jeg må pumpe denne gangen også :)

Fortsatt god sommer :)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...