Gjest Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har fått det i gave, kan jeg anta at dette er "skikkelige"saker, dvs uten nikkel og slikt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Ja, det er skikkelige saker Fikk øredobber til jul for 2 år siden av sambo, skikkelig fine! Kan IKKE brukes til hverdags... hehe )
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Nei, disse OSER av fest, ikke noe å dasse hjemme i med gulp på skuldra, for å si det sånn. Øredobber og smykke fikk jeg, av min kjære mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå