Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Hei,

 

jeg har pica på kalde grillpølser i lompe. Jeg har jo lest at maten helst skal være glovarm, men gjelder det selv om maten kommer rett fra kjøleskapet? Ser for meg at pølser er forhåndsbehandlet, slik at det ikke er noe farlig, de er jo ikke rå, og skal egentlig bare varmes....eller?

 

Hjelp, vær så snill, jeg får prøve å holde meg unna til jeg vet sikkert.

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en diskusjon om det samme på skravesiden tidligere i dag. Tror det der ble konkludert med at det er trygt og spise. Men du kan jo se om du finner igjen diskusjonen og lese selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...