morpluss Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei, jeg har pica på kalde grillpølser i lompe. Jeg har jo lest at maten helst skal være glovarm, men gjelder det selv om maten kommer rett fra kjøleskapet? Ser for meg at pølser er forhåndsbehandlet, slik at det ikke er noe farlig, de er jo ikke rå, og skal egentlig bare varmes....eller? Hjelp, vær så snill, jeg får prøve å holde meg unna til jeg vet sikkert.
Babyønske �� Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Det var en diskusjon om det samme på skravesiden tidligere i dag. Tror det der ble konkludert med at det er trygt og spise. Men du kan jo se om du finner igjen diskusjonen og lese selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå