Leonora_ Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Har hatt noen tilfeller i dag der jeg har kjent små stikk i siden på magen, og nesten nede i underlivet på ene siden.. Lurer på om alt er som det skal eller om jeg burde ha snakket med en lege? Noen som vet eller har hatt erfaring med noe lignende? Går i dag inn i uke 15.
Nina_J Skrevet 13. juni 2008 #2 Skrevet 13. juni 2008 Det er nok de berømte leddbåndene og livmoren som strekker seg du kjenner Helt normalt. Jeg har det sånn selv. Er i uke 16-17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå