* 5 om dagen * Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 for nå kan jeg ingenting... kikker i boka, og tenker, har vi hatt dette?? Jeg blir faktisk uvel og svimmel nå jeg.. og likviditet og budsjett er ikke noe en lærer på null komma null... Jeg skal ha 3 dagers eksamen fra i morra, avsluttende eksamen, så er nødt til å klare dette nå... å nei,å nei...nå er jeg ikke mye høy i hatten... Ps : er regnskapsskolen fra nki jeg skal ta eksamen på, og de gidder jo ikke svare på mail,(læreren ) så får ikke noe svar på ting jeg lurer på. De venter vel til i morra, klokka 12, og sier at de ikke kan hjelpe meg,for da har de ikke lov til det...
* 5 om dagen * Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2008 haha...fikk svar fra lærer nå, grisesur, på at jeg hadde purra på å få svar føre eksamen i morra kl 12. jaja, godt han sitter i Finland,sier nå bare jeg, hvis ikke hadde han kverka meg tror jeg. æsj, føler meg ikke noe særlig bedre da, etter en skyllebøtte fra han.... skal være så glad når jeg er ferdig med nki, for de er ikke noe kjekke å studere hos, trege som sirup hele gjengen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå