Gå til innhold

Det lukter så vondt av mannen for tida :( frustrerende jo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja, han vasker seg og nei jeg er ikke gravid...Men allikevel, jeg takler ikke lukta av han. Det er jo ikke mye hyggelig akkurat. Jeg tør ikke si det til han heller. Gud veit om han ikke vasker seg nøye nok eller hva det er jeg, men han lukter ordentlig vondt. Spes fra underlivet og rumpa, har kjøpt såper på apoteket å satt i dusjen, men de bruker han ikke fordi han mener at dusjsåpen han har fungerer fint, og apotek varer er jentete. Han svetter nok en del på jobb, jobber i anleggsbransjen. Men han lukter ikke svette, han lukter møkk..nei huff. Vil jo bare han skal lukte godt jeg...Og ja lukta er der bare min etter en dusj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SNAKK med han om det, kanskje kjenner han det ikke selv :) Og overtal han til å bruke annen såpe, mange av disse billige dusjsåpene er virkelig ikke god. Kanskje Asan eller hva den heter hadde vært en ide. Den er jo for menn! :)

Skrevet

Kanskje du kan snike det inn som ála "Hvilken såpe har du brukt nå, den lukter ikke godt". Så blir det ikke like personlig, men han blir nok obs på det likevel..

Skrevet

Si du hadde et uhell i dusjen med såpen hans og fikk tømt ut nesten alt sammen - så skal du se det snart blir andre boller

Skrevet

Hva med å ty til den gode gamle sex-nekt'n? hehe

Skrevet

Bli med i dusjen, og gi ham en skikkelig omgang med såpen! Og så skryter du av ham etterpå for å være særdeles velduftende, og gir ham belønning i form av en blow-job. Da skal du se det ordner seg!

Skrevet

Det kan være han har candida. Det er sopputbrudd som lukter skikkelig ille. Jeg vet det fordi jeg har hatt det selv, fikk det under puppen en gang jeg hadde svettet + hatt på stram BH. Da fikk jeg et rødt, væskende utslett under ene puppen som luktet så ille at jeg nesten kastet opp av min egen kroppslukt. Gutter/menn kan få det i skrittet/lysken (jock itch). Du sier han har en jobb som gjør at han svetter mye, så det kan jo hende. Da må det vaskes, tørkes, og smøres med canesten e.l. til det går over.

Skrevet

Æsj... Skjønner godt du er frustrert.

Min samboer er plaget med dårlig ånde (eller rettere sagt, JEG er plaget av hans dårlige ånde), og det nytter visst ikke hvor mange ganger jeg klager på det (ja, jeg har self sagt det til ham flere ganger), han har ikke gått aktivt inn for å gjøre noe med det. Tar til nød en tyggis hvis jeg sier noe.

Dette går jo så klart utover sex-livet, er jo motbydelig med dårlig ånde...Men det skjønner han visst ikke. I tillegg er han sånn mannfolk-typete, skal ikke gjøre noe spesielt for å "jåle" seg opp, lukte godt , ta seg bra ut osv. Det er jentete, nemlig....

Griser! Var visst ikke mye hjelp fra meg, nei. Men skjønner problemet ditt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...