Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker nå... Å føler at babyen har vært så mye roligere enn vanlig de siste dagene.. Andre med lignene erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde oxo at det var normalt å bli roligere på slutten, pga plassmangel.... men den gang ei i mitt tilfelle.

Faktisk blit mer livlig siden jeg gikk ut i permisjon. Er 38+5 nå da

Skrevet

Er 39+3, og har merket mye mindre bevegelse den siste uken. vurderer fram og tilbake om jeg skal ringe føden.. men når jeg skal til å ringe, så kjenner jeg bevegelse:) Har slått meg litt til ro med at det antakeligvis bare er tragt der inne.. men jeg "plager" han litt innimellom, når jeg synes at det har gått lang tid uten bv.

Skrevet

Jordmor sa det er helt normalt at baby blir roligere pga plassmangel, men du skal fremdeles kjenne bevegelser hver dag. Småtten min er kjempe aktiv (1 uke til termin) og det kan til tider bli litt ubehagelig og vondt for han har garantert ikke god plass inni der nå..Men glad det er masse liv fordet..da vet jeg alt er greit.

Ville ringt føden om jeg var bekymret. Heller det enn å stole på alle damene her inne...og heller ringe en gang for mye enn en for lite vettu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...