snart mor til 3 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 helt normalt? nei,er vanskelig å si..hva som er normalt for meg trenger ikke være normalt for deg... men var ca der jeg var i begynnelsen av svangerskapet er du bekymret for noe?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Ja, Sommerfugl. Er ganske bekymret mtp svangerskapsforgiftning. Er ikke i form i det heletatt.... Er i uke 28 og spyr og sliter....Lurer fælt på hva det kan være. Står i symptomer på sv.forg. at man har høyt bt, så jeg leste av den siste målingen jeg hadde hos lege som er 120/60, men har ikke peil på om det er høyt eller bra....
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 ca samme som jeg har, og jeg er ikke gravid og har helt fint blodtrykk:) Det var nok noe tilsvarende du hadde før du ble gravid, også
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Da hadde du lavt trykk før du ble gravid, normalen for jenter liggre på 120/80.
snart mor til 3 Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 ah..ja,den kjenner jeg igjen.. har selv økt til 140/80 nå og de mener fortsatt at alt er bra..det til tross for både hevelser og protein i urinprøvene.. så du skal nok bare slappe av.. legene er veldig obse på svangerskapsforgiftning...de rynker visst ikke på nesen før man når et undertrykk på 90.. desverre kan både kvalme og oppkast komme i rykk og napp gjennom hele svangerskapet... :-S i uke 28 går du fortsatt til kontroll en gang i måneden? det er bare å ringe legen og hør om du kan stikke innom med en urinprøve og for sjekk av blodtrykk...så finner de kjapt ut av det.. har selv vært inne et par ganger til såkalte "hastetimer" for å sjekke det..men jeg gjorde det pga hevelser... er bedre å dra til en sjekk for mye enn å gå rundt å være bekymret... men blodtrykket ditt er nok ingen ting å bekymre deg for...
snart mor til 3 Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 er ikke det veldig varierende fra person til person det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå