jeor Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Hei, jeg trenger litt hjelp. Jeg er 23 uker på vei(22+1) Og har de siste uke opplevd en stikkende smerte på høyre siden av magen min, nede ved lysken. Spesielt når jeg har tisset. Var hos lege på Fradag og tok urinprøve, men den så helt fin ut. Kom deretter tilbake 2 dager senere hvor legen kjente og klemte på hele magen min og hørte på hjerte lyden til babyen og alt ser helt srtålende ut sier han. I går begynte jeg å tisse absolutt hele tiden, ca4-5 ganger i timen. Jeg hadde en ubehagelig nedsunken følelse nederst i magen, og hver gang jeg måtte på do kom den bitte litt bare. Dette er første gang jeg er gravid og aner seriøst ikke om dette her er normalt...... Kan noen hjelpe meg!!
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Kjenner meg igjen i det du sier. Har perioder hvor jeg går på do en 4-5 ganger i timen, kommer nesten ingenting ut, men i det jeg går ut av badet så føler jeg allerede at jeg må på do igjen. Blitt testet for urinveisinfeksjon og sånn, og jeg er frisk som en fisk:) Er vel bare vi må igjennom:P
C@milla *EMIL* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Er du mye tørst også? har du testa for svangerskapsdiabetes? ellers er det vel bare baby som ligger på blæra ;o)
jeor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2008 oki, godt å høre at det ikke bare er meg.... ja ja, er vel noe vi må gjennom tenker jeg! Takk for svar
jeor Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 har ikke testet det i det siste, men tar jo urin prøver hver gang jeg er hos lege og jord mor og de sier at alt ser normalt ut!
AO3 Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Foreslår at du ringer legen/føden for råd. For sikkerhets skyld.
togutter-08og10 Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Har hatt det slik i perioder selv og da har jeg tatt tranebærkapsler (forebyggende for blærekatarr) Litt usikker om det kan brukes i svangerskap, men det funker for meg når jeg har perioder da jeg ikke klarer å tømme blæren helt og må på do 4- 5 ganger etter at jeg har lagt meg. Har ikke brukt dem i svangerskapet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå