AnonymeAnine Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 hvordan blir man kvitt de linkene som legger seg på adresselinjen? Det nytter tydeligvis ikke å fjerne sidene fra "history".
Babyønske �� Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Du kan prøve Verktøy(eller kontrollpanel)-Alternativer for Internett-Leserlogg og så slette under der, men da sletter du litt mer enn bare i adresselinjen........Tror jeg hvertfall, sambo mener det også, og han er datamann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå