Ferdig Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg er så lei meg. Har akkurat vært på sykehuset pga premature rier. Heldigvis viste det seg å være sterke kynner som ikke hadde hatt innvirkning på livmormunnen. Men er så sliten og føler jeg har ingen å snakke med akkurat nå! Jeg bare griner og griner. Min mann får jeg ikke fatt i for han er under beordring (jobb). Føler meg bare så liten og alene og fryktelig lei meg. I tillegg må jeg hente minsten i barnehagen. Er vel bare en av de dagene vi kan smile av når vi blir 80, men akkurat nå er jeg helt utslitt....
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Huffda, ikke noe artig. Du har iallefall lov til å være sliten og lei deg, ikke vær redd tårene om de kommer. Godt å få tømt seg litt. Har du kanskje en venninne eller søster, mor eller noen som kunne kommet til deg en tur? En du kan prate med som ikke forventer at du skal være sprudlende? Ellers får du bare la tårene renne om du føler for det og vite at du er helt normal. Klem til deg!
Krusemynthe Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Så lenge du selv ser at du en dag komer til å smile av denne dagen komer du deg nok gjennom den.. Ikke moro akkurat nå, det forstår jeg, men alt er jo egentlig bra. Hvis du ikke har noen andre til å hente/passe minsten - så sørg i hvertfall for å gjøre ting enkelt i dag. Pølser og lompe til middag... Disneychannel (e.l.) som underholdning til minsten (det skader IKKE for en gangs skyld) så du kan hvile... Slike ting. Så skal du se minsten er i seng før du vet ordet av det, og du kan bruke resten av kvelden på å hente deg inn igjen (sove). Opp med humøret! I morgen ser ting lysere ut, skal du se!
Ferdig Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk for trøst og oppmuntrende ord! Tenk jeg kom meg gjennom denne dagen også og allerde nå klarer jeg å se at jeg egentlig er kjempeheldig! Tenk at babyen har det bra der inne! Trenger bare litt ro og hvile så kommer vel jeg meg også! Takk for støtten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå