Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 12. juni 2008 #1 Skrevet 12. juni 2008 Jeg opplever ekle hjertebank for tiden..akkurat som hjertet hopper over et slag å jeg må hive etter pusten..uff skikkelig ekkelt og skremmende. åsså er jeg veldig fort andpusten, puster og peste fælt bare jeg snakker..huff er 33+3 idag..flere som har det sånn allerede?
nille_1 Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Ja jeg puster noe tyngre nu enn før jeg ble gravid. Det meste er tyngre nu for tiden, sånn er jeg glad til fødselen er over og ting begynner å normalisere seg igjen. men det er en stund igjen, jeg er i uke 29. pustpust
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå